Pagina's

zondag 30 juni 2013

Welkom

Welkom op mijn nieuwe blog. Ik heb in het verleden heel wat geblogd maar de laatste tijd had ik er niet meer zoveel behoefte aan om mijn leventje te delen met de rest van de wereld.
Maar aangezien ik altijd creatief bezig ben, graag schrijf en het bloed kruipt waar het niet gaan kan, ontstond toch weer de behoefte om te gaan bloggen, alleen wil ik het deze keer beperken tot het laten zien van mijn creaties met misschien een heel enkele keer een persoonlijk berichtje.

Waarom de titel Creatieve Chaos? Nou heel simpel, in mijn hoofd is het gewoon 1 grote, creatieve chaos. Mijn hoofd loopt over van  ideeën en de ellende is dat ze daar ook vaak blijven, maar daar wil ik verandering in brengen, o.a. door al die ideeën maar eens voor mezelf op een lijstje te gaan zetten en wie weet gaat het me ook nog lukken om ze weg te strepen.

Ik hoop dat je veel plezier zult beleven aan mijn Creatieve Chaos en reacties zijn altijd van harte welkom.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Brigitta,

    Wat gezellig dat je weer in blogland bent!
    Ik ben benieuwd naar je creaties :-)

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.S.

    Dit was ook je eerste blogreactie .... ben er zeker van dat er meer zullen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Maureen, altijd leuk en ik hoop inderdaad dat er nog meer komen als ik "echte" dingen ga plaatsen ;-)
      Je kunt me trouwens volgen via bloglovin

      Verwijderen
  3. Leuk Brigitta,
    Ik hoop dat het me een beetje lukt om bij te blijven, maar ach, ik hoor het 1x in de 2 weken allemaal in het echt dus... :)
    Heb je je blog ook gelinkt aan FB zodat er daar een berichtje komt als je weer een nieuwe blog post hebt geplaatst?
    Groetjes,
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen