Pagina's

zondag 7 juli 2013

City Crafter Challenge

Vandaag doe ik voor het eerst mee met een challenge van het CCC-blog.
De kleuren op deze foto dienden als inspiratie


En dit is mijn kaart geworden


Voor een zondagochtend een mooi resultaat dacht ik ik zo. De gebruikte materialen zijn:
blauwe cardstock: Medium Terrific Teal van Worldwinpapers
Polka Dot cardstock: Bridesmaid van American Crafts
Bloemen stempel: Flower Garden van Stampin Up!
Tekststempel: Donna Downey
Inkt: Broken China van Ranger
Crystel effects van Stampin Up!

3 opmerkingen:

  1. Beautiful! Thanks for playing along with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute!!!! Thanks so much for sharing this week at CCCB :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Brigitta, wat een mooie kaart heb je gemaakt! En mooie tekst ook, die moet ik onthouden. Dank je wel dat je gezellig met ons meedeed bij CCCB :) Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen