Pagina's

zaterdag 20 juli 2013

Stampin Up! kaartje

Afgelopen woensdag vierde de schoonzus van mijn vriend haar 50e verjaardag en daar moest ik natuurlijk even een kaartje voor maken. Dit is hem geworden

Ik had ook nog een kadolabel gemaakt, maar ik geloof dat ik me die moeite had kunnen besparen want ik geloof dat mijn zwager het zo met het kadopapier heeft weggegooid. Nou ja, een leer voor de volgende keer ;-) Ik heb in ieder geval plezier beleefd aan het maken.

De gebruikte producten zijn:
Stempels
Summer Silhouettes
Itty Bitty Banners
Framelits:
Bitty Banners
Labels Collection
Inkt:
Daffodil Delight
Pumpkin Pie
Old Olive
Real Red
Rich Razzleberry
                I

3 opmerkingen:

  1. Hoi Brigitte,
    Ik heb natuurlijk ook bij jou gekeken! en zag dat je ook nog niet zo lang een blog hebt! Ik wilde volger bij je worden, maar kon niets vinden! wel bloglovin, maar daar moest ik me aanmelden voor face book
    en gelukkig voor mij heb ik die niet, want met mijn blog heb ik het al druk genoeg, hihi. Heel leuk dat je bij me hebt gekeken en hele gave reacties hebt gegeven. En ja nu val je buiten de boot met de Candy, maar dan maar een volgende keer hè! En dit keer wilde ik juist iets voor mijn trouwe volgers doen! maar je mag me evengoed gaan volgen hoor! Een hele fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen