Pagina's

maandag 1 juli 2013

Stampin Up!

Afgelopen februari maakte ik via Wilma kennis met Stampin Up! En ik moet tot mij grote schande bekennen dat ik sindsdien verslaafd ben. Verslaafd aan hun stempels, verslaafd aan hun inkt en verslaafd aan de gezellige avond die ik 1 x per maand heb bij Wilma met nog 2 hobbyvriendinnen.

Hier een paar foto's van de dingen die we gemaakt hebben in een latere post zal ik mijn producten wel een keer voorbij laten komen.

 Dit was de eerste kaart en ik vind hem nog steeds schitterend, ik vind het bijna jammer om hem te versturen


 Dit is een zgn waterval kaart, een beetje priegelen maar wel mooi, het bloemetje hebben we met een pons en pakpapier gemaakt


 Als ik ziek ben wil ik wel zo'n kaartje ontvangen!

 Deze was best pittig, allereerst de vorm van het kaartdoosje daarna stempelen via het maskingsysteem, leuk handigheidje met een mooi effect
 ruimte voor een foto of een kadobon of geld oid
detail van de band die je om de kaart heen schuift.

We hebben nu een vakantiestop maar volgende maand gaan we weer gezellig verder, ik heb inmiddels een aantal blogs gevonden  Stampin Up! demonstrators die ik leuk vind om te volgen; Martin en Sam en ook mijn vriendin Maureen houdt zich bezig met Stampin Up! (Je zou bijna denken dat ik aandelen in het bedrijf heb, maar ik vind het gewoon mooi spul)

1 opmerking:

  1. Thank you so much Brigitta, you make beautiful cards.

    Sam x

    BeantwoordenVerwijderen