Pagina's

dinsdag 13 augustus 2013

Een avondje Stampin'Up

De vakanties zijn bijna voorbij dus het was weer hoogtijd om met ons vast clubje een Stampin' Up! avondje te hebben.

Ik was het afgelopen weekend jarig dus we hebben eerst lekker koffie met taart gehad maar daarna zijn we druk aan de slag gegaan met dit als resultaat

 Deze kaart hebben we beplakt met tissuepapier en vervolgens geïnkt. Het roosje is gemaakt van klei en later ingekleurd, denk dat ik dat misschien toch gaan aanschaffen, ik vind het erg leuk.

 Ik ben helemaal weg van deze kleur blauw; Pool Party uit de Subtles serie

Ik denk dat dit mijn favoriete kaart is, mede omdat paars mijn favoriete kleur is. Ik loop er al een tijdje over te denken om deze stempelset (Stippled Blossom) aan te schaffen, maar nadat we deze kaart gemaakt hebben weet ik het zeker, dit wordt één van mijn volgende aankopen.

1 opmerking: