Pagina's

dinsdag 13 augustus 2013

Mijn eerste Easelcard

Onlangs is mijn moeder verhuisd. Ik wilde geen traditionele verhuiskaart maken en ik wilde ook eens een ander vorm uitproberen. Nu was ik zo hier en daar al eens een Easelcard tegengekomen en het leek me leuk om dat ook eens te proberen. En aangezien mijn moeder gek is op alles wat maritiem is kon ik nu ook eens een stempelset  gebruiken die ik een tijd geleden tijdens een scrapweekend had gekregen maar tot nu toe nog nooit had gebruikt.

Dit is het resultaat


3 opmerkingen:

  1. Beste Brigitta,
    Je Moeder zal best blij zijn me zo'n prachtige maritime easelcard!
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, leuk deze easelkaartvorm! En gefeliciteerd met jullie voornemen om te trouwen, veel succes met de voorbereidingen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen