Pagina's

zondag 23 maart 2014

Tijd om het bloggen weer op te pakken en we beginnen met Lemele

Pfff ik heb het bloggen schaamteloos verwaarloosd en het is de hoogste tijd daar iets aan te veranderen. Mijn ander 2 blogs heb ik inmiddels al bijgewerkt en ook voor mijn creatieve blog heb ik wel materiaal want 2 weken was het weer zo ver en zat ik weer met een hele grote groep vrouwen in Lemele om een heel weekend te scrappen en beppen.

Zoals altijd hadden Connie en Marcita een paar hele leuke projectjes voor ons voorbereid en zijn we lekker bezig geweest.

Ik begin vandaag gewoon met de twee Layouts die ik gemaakt heb en zal de andere projecten later laten zien (ik moet er weer langzaam inkomen toch?)

De 1e is naar aanleiding van een sketch die de dames ons hebben gekeken. Voor de niet scrappers: een sketch is een tekening van hoe een Layout er uit kan zien en daar kun je dan je eigen draai aan geven. Dit is hem geworden


In een Frans scrap tijdschrift vond ik de inspiratie voor deze Layout

Binnenkort meer.

2 opmerkingen:

  1. hey ik zie in ene een updat :-)
    leuk! en wat een vrolijke lo heb je gemaakt
    hoeveel blogs heb je eigenlijk? haha

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In ieder geval 3 maar het zouden er ook zomaar 4 kunnen zijn ;-)

      Verwijderen