Pagina's

zondag 2 november 2014

Lemele oktober 2013

Jawel, vorig weekend was het weer Lemele weekend. We waren deze keer met minder dames maar dat mocht de pret niet drukken en het had zelfs een klein voordeel; we hadden meer werkruimte.

Dit weekend konden we een minialbum maken en dat was een behoorlijke klus waar ik van vrijdagavond t/m zondagochtend mee bezig ben geweest, maar ik had ook nog tijd om een paar kaarten te maken.

Dit is het album geworden, sommige kaartjes zijn nog leeg omdat ik er nog geen verhaaltje bij heb geschreven, maar dat komt nog wel. Dit is een kleine selectie van de pagina's. Onderwerp van het boekje; onze trouwdag.











En jawel, ik het ook nog een paar kaarten gemaakt.


Ik heb in een ver verleden eens een cardkit bij Lenet Mos besteld en dat lag al heel lang in de la maar nu dan eindelijk gemaakt en ik vind ze MOOI!!!

Dit laatste kaartje heb ik gemaakt voor mijn neef die 18 werd. De stempel is van Dina Wakley


1 opmerking: